09-01.
|
09-02.
|
09-03. SIGNALEER KNELPUNTENWat moet je doen om knelpunten op te lossen die de verkoop, de veiligheid en de klantentevredenheid in gevaar brengen? |
09-04. VOORRAAD BEHERENBeheer je voorraad zodat je aanbod altijd is afgestemd op de behoeften van de klant. Zo voorkom je onnodige kosten door derving. |
09-06. VERKOPEN EN ADVISERENHoe ga je in de winkel om met klanten en op welke manier kun je ervoor zorgen dat ze zich thuisvoelen? Waarom is het nodig de minder leuke klusjes zoals schoonmaken en vakken vullen toch uit te voeren? |
09-05. IN- EN VERKOOPVerkopen is een van de belangrijkste processen in een onderneming, want als je niets verkoopt, zijn er ook geen inkomsten. Je moet het verkoopproces dus goed organiseren. |
09-07. VERKOOPTECHNIEKEN EN ADVISERENEen verkoopmedewerker heeft als kerntaak natuurlijk het verkopen van producten. Je leert hoe je de consument moet benaderen en hoe je een goed verkoopgesprek voert. |
09-08. COMMUNICATIEWelke vaktechnische vaardigheden heb je nodig? Contacten leggen, samenwerken, overleggen, de ander informeren en omgaan met klachten. Communicatie speelt daarbij een heel belangrijke rol. |
onlineBloemschikken
Telefoon: +31 (0)495 - 769 000
E-mail: info@onlineBloemschikken.nl
KvK: 34222503
BTW-nummer: NL8143.10.552.B01